الأرشيفات الشهرية: يناير 2014

مشكلتي مع اهل خطيبتي

انا خاطب من 3 سنين وكانو عارفين الظروف من قبل ما اخطب ودلوقت بيقولولي بيتقدملها عرسان !!! في واحده مخطوبة يتقدملها عرسان انا كنت هعمل مشكلةع الكلام دة ماهما عارفين الظروف من الاول

تغير لون البشرة

انا بقالي فترة بشرتي لونها بيميل للازرق وانا بباه سقعانه بس مش للدرجه يعن مش عارفة اروح اكشف ايه بالظبط جلدية ولا اية من فضلكم الرد

ايميل الياهو

هو في طريقة ممكن توقف اميل الياهو نهائي ؟ انا حاولت بس معرفتش ياريت اللي يعرف يجاوبني ضروري من فضلكم يا جماعة

عايز اشتري شقة في اسكندرية

كنت عايز اعرف اسعار الشقق في اسكندرية انا من المنصورة بس هخطب اسكندرانية وكنت عاوز شقة بسعر متهاود ف اسكندرية يا تري ممكن يكون فين؟

اعز صاحبة باعتني

صاحبتي كانت ليل نهار عندنا خروجاتنا مع بعض كل حااجه وفجاه اتعرفت علي واحد واتغيرت عليا وفجاه قال هيخطبها واتقرت فتحتها امبارح ومقالتليش مش متخيله بجد ان في ناس كده؟

اتعرفت علي شخص محترم علي الفيس

يا جماعه من شهر اتعرفت علي واحد من الفيس هو من محافظه تانيه بس قلت اتعرف وف حدود ومش هيحصل حاجه كنت شاكه انه زيه زي اي حد وبيتسلي لقيته بينصحني كتير ومحترم بجد والله حتي صورته تعليقاته مع صحابه كل حاجه بجد مش عارفه اديله رقمي لو طلبه ولا… أكمل القراءة ←

تعطيل اكونت الفيس بوك

انا عطلت الاكونت بتاع الفيس بوك لكن ما مسحتش الصور اللي كانت عليه هو كده حد يقدر يشوفها ؟ ياريت تقولولي عشان لو كده امسحها الاول

حبوب وبقع غامقة في ضهري

من فتره حسيت ان ضهري لونه اغمق من لون بشرتي فجبت وصفات من النت واستعملت زيت لوز مر وضهري باه في حساسيه اكتر والبقع زادت مش عارفه اتعالج ازاي لو في وصفة كويسة حد يفيدني

صاحبتي هتتخطب عن طريق النت

جارت صاحبتي اتعرفت ع واحد من النت وهو صدق معاها وجه يتقدملها بس مش دي المشكلة المشكلة ان هي خبت علينا كلنا احنا كنا زي اخواتها اكل وشرب وخروج مع بعض واتفاجانا ان بتقولنا قرايه فاتحتها عليه بكره !!!

بتكسف اوي من ماما

انا دايما اتكسف احكي اي موقف لماما حتي لو حد معجب بيا وكده برده اتكسف جدااا وعمري ما حكيتلها حاجه رغم ان بسمع في بنات بيحكو لمامتهم لو حد عاكسهم حتي ومش عارفه اتقرب منها خالص هي مندفعه اكتر الاوقات جايز ده السبب وان انا اتعودت ع كده