الأرشيفات الشهرية: نوفمبر 2013

الم العظام والكسل المستمر

انا علي طول يا جماعه بحس ان مكسله اعمل اي حاجه وان عضمي بيوجعني جدا مع اني باكل كويس عاوزه اعرف اعمل تحليل ايه ياريت حد يفيدني؟

مشكلة فول الصويا

انا سمعت ان فول الصويا بيكبر منطقه الصدر عند البنات بس في ناس بتقول ان بيجيب امراض وحشه؟ ده لو كترنا منه ولا هو عموما مضر ياريت حد يجاوبني يا جماعه

مشكلة السويت والمناطق الحساسه

يا جماعه السويت بتسببلي التهابات فظيعه بالذات في الاماكن الحساسه وكمان المها فظيع مش بستحمله وجربت الكريمات بس مش بتشيل كويس زي السويت ياريت اللي تعرف اسم مخدر قوي وكريم عشان التهابات بعد السويت تقولي

مشكلة عيني والعدسات

يا جماعه انا بستعمل محلول بريفكت كير عشان  انا عامله عدسات نظر بس بقالي فتره مش مرتاحه وحاسه بوجع في عيني لما بكون لابسه العدسات  اغير المحلول ولا ايه؟

مشكلة في القلب

لما بعمل اي مجهود حتي لو بسيط بحس ان في دقه جامده كده في قلبي بتيجي مره واحده رغم ان مش بشتكي من اي حاجه ؟ هو لازم اكشف ولا ده طبيعي ولا ايه طمنوني من فضلكو

مشكلة الانتفاخ بعد الطعام

انا يا جماعه عندي مشكله لازم بعد ما باكل بحس ان بطني منتفخه جدا ومش قادره اتمشي او اعمل اي حاجه ع الرغم ان مش باكل كتير واخدت علاج لعسر الهضم قبل كده ومجبش تنتيجه قولولي اعمل ايه من فضلكم

عايز ارتبط بواحدة كانت بتحب واحد زميلي

انا مشكلتى انى دلوقتى اعجبت بواحدة والبنت دى محترمة جدا ومن عيلة كويسة بس المشكلة انها كانت بتحب واحد صاحبى هو مش صاحبى اوى بس معرفة كويسة يعنى وهما سابوا بعض لانه طلع ندل ومكملش معاها مع انها وثقت فيه وكانت بتحبه .. هى دلوقتى عجبانى بس موصلتش لدرجة الحب… أكمل القراءة ←

مشكلة تقصف الاظافر

يا جماعه ضوافري دايما بتتكسر بسرعه يعني لو ايدي قعدت تحت الميه فتره طويله شويه لازم الاقيهم يتكسرو ضعاف اوي عاوزه وصفه لتقويه الاضافر او ده يكون نقص فيتامين ولا ايه؟

مشكلتي انا والعيلة

انا يا جماعه الكبيره هنا في البيت واخواتي صغيرين واشقيه جدااا مش قادره اوصفلكو وانا ليل نهار بعمل البيت لان والدتي تعبانه مش بتقدر تعمل كل حاجه بس بيبوظوه تاني ممكن في نص ساعه وانا مبقتش قادره  استحمل لدرجه فكرت اعيش عند جدتي واسيبهم الموضوع زاد عن حده قوي اعمل… أكمل القراءة ←